Min älskade son.. =)

Sitter här och kollar igenom bilderna på william från när han bara var någon timme gammal. Jag minns hur det var när jag fick honom i famnen. Kände hur varm jag vart inombords och ville bara gråta av glädje. Han var så lite och söt att det inte var sant. Det var så underbar känsla. Om ni bara visste =) Först hade vi en massa namn att välja på och både jag och micke funderade på charlie och var nästan helt säkra på att det ska bli en charlie men när vi såg william så bestämde vi oss för att han skulle få heta william. Han såg ut som en lite vild liten wille =) *Hihi*

Här kommer lite bilder på hur han har förändrats på 5 månader. (William blir 5 månader på söndag.)

Bara några timmar gammal <3


1 dag gammal. *Söööt*


2dagar gammal.


William med pappas farmor (gammel farmor)


Sover så sött.. <3 ca 2 månader


3 månader


Williams dop i karungi

William med faster =)

( MIn syrra mia ) William med moster

(nyaste fotot på william) Fick prov testa sitta i pappas bil en snabbis


Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Helena

Alltså shit! Han växer ju så det knakar och det har ju gått så fort!! Nu tycker jag han får sakta ner lite :P. Du får börja uppdatera mer på bloggen också, tycker du har varit lite dålig på det på sistone :P.

2009-08-27 @ 00:09:58
URL: http://completelyme.blogg.se/
Postat av: Emma

Moster Emma som kom på namnet ;D

2009-08-27 @ 20:26:00
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Patricia & Patrik, unga föräldrar till Saga

sjukt söt! :')

2009-08-28 @ 11:08:08
URL: http://popblogg.nu

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0