God kväll

Kvällen har varit bra.
Jag och william har legt i sängen och "pratat / jollrat" i några timmar, dock vart jag sjukt trött.
Helt plötsligt fick han ont i magen så maserade lite att magen kommer igång och gav vatten.
Nu sover han som en stock.
Det är inte alls kul när han är ledsen, man lir nästan själv ledsen. Om han bara inte hade problem med magen så skulle han mått bättre men det är tydligen vanligt att barn kan få problem med magen. Har fått låna lite barn böcker av sofie som jag har börjat läsa om barnmat, recept man kan göra från 4-6 månader, 6-1 år och vidare.. det är väl 2-3 böcker och en andress fick jag att gå in på internett. Har inte hunnit göra det ännu. Ska ta mig en titt in på sidan imon.
Funderar på att försöka sova lite nu när lillen har somnat.


Men ha det bäst, god natt
Vad vore jag utan dig? :)

Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack så mycket:), jodå här är allting jättebra. vad gör ni idag då? hur gammal är din son?

kramar Mia

2009-08-16 @ 10:21:14
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Patricia & Patrik, nyblivna föräldrar till Saga

Gud vad stor han har blivit! och riktigt söt är han :)

Kram Pattie

2009-08-17 @ 10:18:03
URL: http://popblogg.nu
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Vilken liten sötnos! ;)

Hur gammal? Kram

2009-08-17 @ 12:44:41
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: jessica

vad han växer fort =D helt underbara ögon! hela han är helt underbart söt =D

2009-08-25 @ 09:39:05

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0